Top cele mai utilizate 5 rețele de anunțuri PPC  

Cauți cele mai bune rețele de anunțuri PPC?

Alegerea rețelelor publicitare PPC a devenit o sarcină tot mai dificilă în ultimii ani. De la pagini tradiționale cu rezultate ale motoarelor de căutare, la rețelele sociale sau la anunțuri native pe diverse site-uri web, marketerii trebuie să facă cea mai bună alegere pentru a livra rezultatele dorite clienților săi, însă acest lucru poate fi copleșitor, mai ales când există un buget de marketing bine stabilit. 

Ți-ai pus toate fondurile în coșul de cumpărături Google Ads? Ideal ar fi să alegeți câteva platforme PPC și să analizați cu atenție care dintre acestea funcționează cel mai bine pentru strategia abordată în cadrul companiei. Nu există un plan exacte pe care să-l aplicați oricărui tip de business. În plus, fiecare rețea publicitară PPC vine cu propriile sale avantaje. În continuare, vom realiza o listă cu top 5 cele mai bune rețele publicitare PPC în speranța că această selecție vă va ajuta să înțelegeți totul. 

Google AdSense 

O astfel de listă nu ar fi completă fără a menționa Google AdSense, cunoscut drept cea mai bună rețea publicitară. Google lucrează cu milioane de agenți de publicitate, ceea ce îi face mai să difuzeze anunțuri relevante și de înaltă calitate. Să uităm că rețeaua este principala sursă de venit pentru Google. 

​În calitate de proprietar al unui site, puteți controla numai tipurile de anunțuri care apar pe paginile acestuia. Veți avea, de asemenea, acces la rapoarte și valori care să vă arate unde se poziționează afacerea voastră. Este ușor de utilizat și nu sunt implicate taxe de înregistrare. Totodată, puteți afișa anunțuri relevante pentru interesele vizitatorilor, iar plata se face în funcție de numărul de vizitatori care dau click. 

Puteți plasa o bară de căutare personalizată pe site și puteți câștiga bani din anunțurile care apar în paginile cu rezultatele căutării. Trebuie să existe suficient spațiu publicitar și o bună strategie de poziționare a anunțului. Ulterior, anunțul cu cea mai mare sumă licitată va apărea în locul publicitar care a fost rezervat. 

Și totuși, dacă Google AdSense este atât de bun, de ce nu este folosit de toată lumea? Oricine vrea să se alăture acestei rețele necesită aprobare, ceea ce înseamnă că trebuie să respecte toți termenii și condițiile impuse de Google. De exemplu, bună parte dintre foștii membri AdSense au fost, de asemenea, suspendați din cauza acuzațiilor de fraudă prin click-uri. 

Media Net 

Cunoscută sub denumirea de Yahoo-Bing, aceasta este o rețea publicitară PPC care ar putea explica cel mai bine idee despre dominația Google AdSense. Doi dintre giganții internetului, Yahoo și Microsoft, au trebuit să-și combine eforturile și resursele pentru a oferi o alternativă viabilă la rețeaua publicitară lansată de Google. Net Media oferă publicitate relevantă și instrumente prin care vă puteți urmări performanța în timp real. 

Pe scurt, Bing este motorul de căutare al Microsoft, născut în principal ca răspuns la monopolul Google, prima versiune fiind lansată pe 1 iunie 2009. La fel ca Google, Bing permite utilizatorilor să caute pe web folosind computere sau dispozitive mobile, cum ar fi smartphone-uri și tablete. Căutările vizează conținut textual, știri, videoclipuri, fotografii și hărți. 

Când vorbim despre performanțele Bing, raportându-ne la restul rețelelor PPC, O întrebare legitimă ar putea suna în felul următor: De ce să pierdem timpul pentru a raporta site-ul nostru pe Bing dacă lumea motoarelor de căutare este centrată pe Google? S-ar putea pune problema în felul următor: Google ocupă în mod clar primul loc pe lista motoarelor de căutare la nivel global, dar a nu lua în considerare rețeaua Bing ar putea fi o greșeală, deoarece nu vom putea să ne facem cu toții vizibili pentru toți utilizatorii. 

Facebook

A doua cea mai mare rețea socială din lume, cu 2 miliarde de utilizatori lunar, este Facebook. Direcționarea către utilizatori poate fi rafinată pe baza datelor demografice, a intereselor și a comportamentelor. Dacă doriți să obțineți cele mai bune rezultate, asigurați-vă că înțelegeți diferitele tipuri de reclame Facebook și opțiunile de direcționare înainte de a vă pune în joc bugetul. 

Anunțurile bine concepute și scrise pot fi o sursă excelentă pentru a obține mai mult trafic pe site. Este, de asemenea, un canal eficient pentru creșterea gradului de conștientizare al mărcii, deoarece algoritmii Facebook sunt în fruntea jocului atunci când vine vorba de a găsi oameni interesați de marca și produsul vostru. 

Infolinks 

După Google AdSense și Amazon Associates, Infolinks ocupă locul trei pe lista celor mai profitabile rețele PPC la nivel mondial. Acestea generează venituri mari pentru mai bine de 200.000 de editori online din peste 130 de țări. Link-urile informative sunt una dintre cele mai populare surse de venit suplimentar, deoarece unitățile de anunțuri sunt relativ discrete – nu dispun de spațiul standard pentru banner. În schimb, anunțurile apar minimizate sau sub formă de hyperlinkuri, iar vizitatorii pot trece pur și simplu peste link pentru a afișa anunțul.  

Reclamele Infolinks sunt native, libere de utilizat, funcționează cu toate celelalte soluții publicitare și nu interferează cu experiența utilizatorului. Timpul de aprobare este scurt deoarece se bazează mai degrabă pe conținutul site-ului decât pe traficul pe care îl generează. Programul poate fi instalat cu ușurință prin simpla adăugare a codului în corpul site-ului. Dacă folosești WordPress, Joomla, Blogger sau Drupal, puteți chiar să instalați pluginuri care care să facă munca în locul vostru. 

AdRoll 

AdRoll este o altă platformă de marketing care a evoluat exponențial în ultimul deceniu, folosind cea mai mare cooperativă de date pentru agenții de publicitate de pe piață, ceea ce înseamnă că marketerii pot ajunge la publicul țintă oriunde pe web, ajutând în același timp clienții să facă o achiziție. Platforma de redirecționare utilizează mai mult de 34 milioane de semnale în a face previziuni de marketing pentru directionare. 

Datele din industrie arată că ratele de conversie pentru comerțul electronic sunt de obicei între 1% și 2%. Aceasta lucru înseamnă că 98% dintre persoanele care vă vizitează site-ul web ajung să nu facă o achiziție la prima vizită. Cea mai eficientă soluție este atragerea acestor vizitatori prin campanii de retargeting. 

Există un motiv pentru care o bună parte dintre agenții de publicitate consideră AdRoll un lider în retargeting – una dintre cele mai rentabile moduri de a converti clienții care sunt deja interesați de produsul vostru. Când cineva vă vizitează site-ul, AdRoll plasează un așa-numit cookie în browser, o mică bucată de cod care vă permite să direcționați anunțul către acesta după acesta imediat după ce părăsește site-ul.