Setare Campanii Google Adwords PPC

Angajatii si colaboratorii WiseVision sunt certificati Google Adwords, iar firma noastra are statut de Google Partner.
In ceea ce priveste zona PPC/Adwords firma noastra foloseste exclusiv solutiile Google Adwords.

Prin sistemul Google Adwords putem realiza mai multe tipuri de campanii publicitare in mediul online, printre care:
  • reclama in reteaua de cautare a Google, reclama bazata pe targetarea cuvintelor
  • reclama in reteaua de parteneri Google (include aproximativ 90% din siteurile romanesti din mediul online si putem targeta anumite site-uri individual)
  • campanii in reteaua de display
  • campanii de remarketing
  • remarketing in reteaua de display
  • remarketing in reteaua de cautare
  • campanii video (via youtube)

Odata cu serviciul de configurare a campaniilor Google Adwords realizam si setarea mecanismelor de urmarire a performantelor cuvintelor cheie, astfel incat sa putem evalua fiecare cuvant/expresie, sa determinam care sunt cele mai performante cuvinte cheie si ce imbunatatiri pot suferi campaniile in functie de comportamentul utilizatorilor.

Metricii pe care ii urmarim si ii consideram esentiali in optimizarea campaniilor si scaderea costurilor sunt:
  • CTR-ul – rata de click pentru un anumit cuvant cheie sau Ad
  • scorul de calitate al ad-ului
  • scorul de calitate al paginii tinta (landing page-ul clientului)
  • rata de conversie a utilizatorilor in clienti
  • bounce rate-ul.
logo